Compania de Apă Arieş S.A. Turda anunţă că proiectul „Investiţii şi dotări pentru îmbunătăţirea capacităţii de operare a Companiei de Apă Arieş Turda” a fost finalizat cu succes. Astfel, întreruperile de furnizare a apei potabile cauzată de lucrările de montare a contoarelor cu citire la distanță vor lua sfârșit.
În valoare de peste 22 de milioane de lei, proiectul a fost implementat în perioada iunie 2015 – iunie 2016, fiind cofinanţat din Fondul de Coeziune, în cadrul Programului Operaţional Sectorial „Mediu”.
Potrivit reprezentanților companiei, în decursul perioadei menționate mai sus, au fost realizate următoarele:
- „Dotări suplimentare vehicule operaţionale” – contract de furnizare;
- „Dotări cu echipament de laborator”– contract de furnizare;
- „Sistem de monitorizare şi control staţii de pompare apă potabilă şi debitmetre apă uzată”– contract de furnizare;
- „Echipamente operaţionale – Lot 1”– contract de furnizare;
- „Echipamente operaţionale – Lot 2”– contract de furnizare;
- „Reabilitarea liniilor electrice existente la Uzina de Apă Corneşti” – contract de lucrări;
- „Achiziţie produse de papetărie, birotică, tonere şi echipamente de birou”– contract de furnizare.
- „Achiziţie şi montare contoare cu citire la distanţă”– contract de furnizare;
- „Reabilitarea şi modernizarea Staţiei de Epurare Turda-Câmpia Turzii”– contract de lucrări;
- „Servicii de consultanţă informare si publicitate în cadrul proiectului”– contract de prestări servicii;
- „Asistenţă tehnică de supervizare pentru acordarea de sprijin în gestionarea şi implementarea proiectului”– contract de servicii.